nuffnang

Saturday, March 12, 2011

a night > overnight at mandy's house

march 11 friday

as usual>school day
what a boring day , last day exam wowoowowoowo XD

after tuition i go to fetch cow&ahren .then back to my home because renjie them is await us.
i quickly take ‘兰密’ and go up his's car

我们到一间印度店去买酒+喝糖水

喝完过后我们就到mandy家去开台 wowowowowowo ,holiday-ing
we play guitar,we chat, we laugh, we drink, we gambling

enjoy life-ing .

3am+,we start to sleep . haha
在我睡到blurblur的时候cow竟然在那叫我>我竟然骂了他。到今早起来问他时其实他是想问我睡了没~omg,sorry cow and love you

.......
march 12 saturday
今早他和rj8点多就醒了因为他们要进camp工作,过后我就再睡回去至11am+
不久vivi回去了。岳母就载我们去吃东西随便回家(mandy,me,ahren)
谢谢岳母的早餐和载我回家呀!

回到家就开始做家务>我的妈呀~
完了就on9+更新部落格

晚上阿姨家BBQ,想到都要流口水了
明天见吧~ stay tuned
that's all
XOXO:ARHXWEI

No comments:

Post a Comment