nuffnang

Tuesday, July 6, 2010

monday july,06
aiyo..yesterday no time updates leh~
so today updates lor =)
school life
night
go brogo jiak durian + 香椰
oh yea ,my mami buy a box of coconut (one box:30)
that coconut vry cool
one words :爽 XD
榴莲吃到我好饱啊,很想吃可是很饱
这就是‘贪吃’
after eating then bac home on9 awhile ,sleep

tuesday july,07
when woke up i feel sore throat
then i faster ate manuga~(救星)
after a look i feel better jor =)
school life*

after school yam cha
me,mandy,vivi,sammy,feng yi,joey,fifian
板面

skip*

现在我看到榴莲真的很反胃了,
geli*暂时不要搞我先

他做工了(funfair)刚刚看到funfair的灯想起了他
我很想你啊
IMY ♥

你不好再欺负我了啊,把你的欺负换成爱我
都不明白你为什么那么爱看到我生气的样
不要欺负我了啊,知道没有?
不然就好像今天酱大家都不爽
还有啊下午在msn我说那些都是心里的话
要改掉啊

就酱吧

做工要喝多多水+小心

that's all
END:ARHXWEI_______♥

No comments:

Post a Comment