nuffnang

Sunday, July 18, 2010

yesterday night *
almost 9pm out
PANGKOR
妈妈他们都很惊奇我没吃东西
她问我做么不要吃我说不知道(没心情)
她说吃啦,我笑又说我贪吃人家不吃又叫人家吃;吃又说我贪吃
XD 扎到咯
结果我吃了书蛤一粒
超大个,1粒鱼圆,1条海老,1杯orange juice

bac home 11.++pm
on9 1hours then bac to the room sleep

i miss him
dunno why =(
i reli reli unhappy
all about today de things

sunday july,18
woke up 10.++am
then prepare out go ate breakfast
(blackcow)吖煲伊面
after breakfast 'jia po'house
2.++pm bac home
watch tv 301
then open cp on9 lalalalaaallal

he says wit me
拜5那天还很期待拜6的。。
遗憾
机会不是常常有 错过了也只能无奈

i feel him like 怪 me
he says 没怪你
reli so fuck ,why like that de

mayb you says true -只能怪那机会不属于我们

前面的机会错过了可是后面还有时你自己不要
he says在那之前已经错过了明白吗?

我真的很讨厌你
昨天的事还要说
我已经忘了你还要提

现在我真的很烦啊

我们到底怎么了

你却说,sorry not again
我很吐忍咯

你发烧要drink more water
休息多点,if feel not good dunwan work

我想call你可是.......
自己也不知

wanna bath le*

aiya,later dunno wan eat wat
mami lah says wan 买菜回来煮自己又睡到迟迟

that's all
END:ARHXWEI_______❤

No comments:

Post a Comment